رادیو پارتو/radio pareto

تبلیغات صوتی برای کسب و کارها به همراه موزیک های به روز


آهنگ ساعت عاشقی از میم صاد

 

دانلود آهنگ محمد صادق امینی به نام LOVE TIME
خوانندگان : محمد صادق امینی و Stefan Biniak

ترانه سرا : امید فرد

نام اثر : ساعت عاشقی یا  LOVE TIME

215_i4ba.jpg

متن ترانه :

🎼🎼🎼🎼🎼🎼

متن محمد صادق:

تو اون لیلای زیبای منی
بذار مجنون و بیمار تو باشم
به این دوری دلم طاقت نداره
بذار دلخوش به دیدار تو باشم
بذار مثل قدیم یار تو باشم
بازم عاشق، گرفتار تو باشم
بذار تو بازی عشق و علاقه
خودم تنها طرفدار تو باشم
تو اون لیلای زیبای منی......

بذار مجنون و بیمار تو باشم
به این دوری دلم طاقت نداره

بذار دلخوش به دیدار تو باشم

بذار مجنون و بیمار تو باشم
به این دوری دلم طاقت نداره

🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼

متن استفان : 

تو صدایی مثل شیرها داری
پس چرا بگذار صدایت رام شود؟
عزیزم ما کمی متفاوتیم
نیازی به خجالت نیست
تو نوری برای مبارزه با سایه ها داری
پس از پنهان کردن آن دست بردارید
بیا، بیا

🎼🎼🎼🎼🎼🎼
متن محمد صادق:

تو اومدی توی زندگیم
تا من ترانه خون بشم

که با تموم آدما
دوباره مهربون بشم

تو بهترین ترانه ای

که عاشقونه گفتم....

🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼

متن استفان:

بیا، بیا
آره، همه ما آدم‌های فوق‌العاده‌ای هستیم
پس چه زمانی همه ما اینقدر ترسیدیم؟
حالا بالاخره داریم صدایمان را پیدا می کنیم
پس فرصت کن، به من کمک کن تا این را بخوانم
آره، همه ما آدم‌های فوق‌العاده‌ای هستیم
پس چه زمانی همه ما اینقدر ترسیدیم؟
و حالا بالاخره داریم صدایمان را پیدا می کنیم
فقط فرصت کن، بیا کمکم کن این را بخوانم

 

 
bayan tools  ساعت عاشقی                     از محمد صادق امینی love time

دانلود موریک

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی